Szolgáltatás

Hogyan készül egy weboldal?

1. Konzultáció, célok meghatározása

Szeretném megismerni Önt és vállalkozását. Meghallgatom az elképzeléseit, terveit majd közösen átbeszéljük a pontos részleteket. Miután mindent átbeszéltünk, csak annyi dolga marad, hogy a weboldal készítéséhez szükséges anyagokat összekészítse és elküldje nekem.

2. Tervezés

A weboldal készítést megelőző legfontosabb feladat a tervezés. Célközönségtől függően kiválasztjuk a végleges megoldásokat. Meghatározzuk a weboldal struktúráját, az oldalak számát, kiemelt figyelmet fordítva megtervezzük a navigáció (menü) és lábrész elemeit.

A gondos tervezés nagymértékben hozzájárul a kész weboldal használhatóságához, valamint a kitűnő felhasználói élményhez.

3. Dizájn

Egyszerű dizájn szempontok alapján dolgozom, amik garantálják, hogy a látogató gyorsan és hatékonyan megtalálja az őt érdeklő információt:

  • egyszerű navigáció,
  • jól struktúrált tartalom,
  • átlátható elrendezés,

 Mobil eszközökön nem csupán az asztali verzió lebutított verzióját éri el, hanem egy 100%-ig mobilra optimalizált weboldala lesz.

4. Tesztelés

A tesztelés rendkívül fontos folyamat a weboldal készítés során, hiszen ez az utolsó lépés a megosztás előtt. Ekkor ellenőrizzük az oldal funkcióit, a betöltődés sebességét, valamint az élesítés előtti módosítási kéréseit ekkor tudom implementálni.

5. Közzététel

A tesztelési fázis után nincs más hátra, mint a közzététel. Ekkor a weboldal készítés folyamata véget ér, az elkészült munka publikussá válik mindenki számára.

A munka azonban nem ért véget, hiszen látogatók nélkül új weboldalunk nem sokat ér. A következő fázis a keresőoptimalizálás, mely egy többlépcsős folyamat:

  • kulcsszó stratégia tervezése,
  • oldalstruktúra módosítása a kulcsszavak figyelembevételével,
  • eredmények mérése és kiértékelése, a Google Analytics alapján
  • a stratégia finomítása az eredmények birtokában

6. Támogatás

Egy új weboldal elkészülte után is folyamatos karbantartást igényel, mind technikai, tartalmi, keresőoptimalizálás vagy akár hirdetés szempontjából is.